Ndikimi I ujit ne zhvillimin e bimeve

Bima mund të shfrytëzojë gjithë lagështirën midis kapacitetit fushor të tokës për ujë dhe pikës së vyshkjes. Kjo mundësi është vetëm teorike pasi bima po të vyshket humbet aftësinë prodhuese, prandaj ujin e këtij intervali e quajmë ujë teorikisht të shfrytëzueshëm. Ujitja duhet të bëhet kur lagështira në tokë të jetë më e madhe se pika e vyshkjes.

Element shumë i rëndësishëm për ujitje është cilësia e ujit. Për ujitje përdoren ujërat sipërfaqësore dhe ujërat nëntokësore.Temperatura e ujit është faktor i rëndësishëm në përcaktimin e cilësisë së tij. Uji ngrohet dhe ftohet më ngadalë se toka. Kështu, një tokë e lagur ngrohet më ngadalë se një tokë e thatë.Po të ujitet me ujë të ftohtë, do tëulet temperatura e tokës, gjë e cila shkakton çrregullime në bimë dhe kryesisht ngadalëson procesin e fotosintezës. Në verë merren si ujëra të ftohta ato me temperature më të ulët se 15°C ose përgjithësisht, ujrat që kanë temperature më të ulët se 3/4 e temperaturave të ajrit. Temperatura optimale e ujitjes duhet të jetë rreth15°C. Për të mënjanuar

Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

Delfini

Stina e Dimrit

Llojet e kercenuara